برند IGTV از سال ۲۰۱۸ به اینستاگرام اضافه شد و فیسبوک قصد داشت با این نام تجاری محتواهای ویدئویی را توسعه دهد؛ اما همهچیز بهدلخواه این شرکت پیش نرفت و استقبال چندانی از IGTV بهصورت مستقل نشد.
حذف آی IGTV بهمعنای حذف کلی این ویژگی نیست و کاربران مثل گذشته میتوانند ویدئوهای IGTV را در فید اصلی و تب کاوش و پستها مشاهده کنند.
تمام اینها سبب شد فیسبوک در سال جدید میلادی با آی IGTV برای همیشه خداحافظی و آی IGTV را برای همیشه حذف کند؛ آیی که در گوشهی سمت راستبالای صفحهنمایش کاربران در برنامهی اصلی اینستاگرام قرار داشت.
هیچ کاربری بهصورت داوطلبانه و دلخواه روی این آی ضربه نمیزد و تمایلی برای استفاده از این آی و واردشدن به IGTV بهصورت مستقل وجود نداشت.
حذف آی IGTV بهمعنای حذف کلی این ویژگی نیست و کاربران مثل گذشته میتوانند ویدئوهای IGTV را در فید اصلی و تب کاوش و پستها مشاهده کنند. IGTV امکان بارگذاری ویدئوهای ۱۰ دقیقهای را مهیا میکند و در آغاز راهاندازی قرار بود با یوتیوب رقابت کند؛ اما تا امروز نتوانسته با این سرویس بزرگ و جذاب ویدئویی رقابت کند. باید دید فیسبوک در آینده برای یکهتازی در عرصهی انتشار فایلهای ویدئویی چه برنامهای دارد و آیا برای ایجاد تغییرات در IGTV تصمیمی گرفته است یا خیر.
برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار امنیتی از سایت پرولاین بازدید فرمایید .
منبع : "zoomit.ir"
درباره این سایت